ח"כ הלוי: "אם הרמטכ"ל לא יחזור בו נקים וועדת חקירה"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ הלוי: "אם הרמטכ"ל לא יחזור בו נקים וועדת חקירה"

ח"כ עמית הלוי לאבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית': "לצערי לא כולם במערכת הביטחון השתחררו מהקונספציה השגויה. אנחנו עדיין זוכרים את המילים 'החמאס מורתע' עכשיו אנחנו רואים שזה לא עבד. כל הזמן אמרו שיחקרו רק אחרי המלחמה אבל הרמטכ"ל כבר הודיע שהוא מקים וועדה חיצונית. אני מקווה שהוא יחזור בו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמית הלוי הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "לצערי לא כולם במערכת הביטחון השתחררו מהקונספציה השגויה. אנחנו עדיין זוכרים את המילים 'החמאס מורתע' עכשיו אנחנו רואים שזה לא עבד".

על חקירת המחדל: "כל הזמן אמרו שיחקרו רק אחרי המלחמה אבל הרמטכ"ל כבר הודיע שהוא מקים וועדה חיצונית. אני מקווה שהוא יחזור בו. אם הרמטכ"ל לא יחזור בו מהקמת הוועדה – נקים אנחנו בכנסת וועדת חקירה פרלמנטרית שתחקור את המחדל".

"מהשבוע הראשון אנחנו מדברים על מיטוט החמאס ושומעים על חיסול מפקדים – חמאס הוא ארגון טרור והוא לא צריך מח"ט כדי לשלוט. תורת הלחימה שלו זה הרג יהודים. אם יש להם טכנולוגיה או חטיבה זה כבר רק בונוס. לכן לא נכון להתפאר בשליטה מבצעית על הרצועה. צריך שליטה הדוקה".

לדבריו: "אנחנו לא כובשים ברצועת עזה. הרצועה היא חלק משטח ארץ ישראל. כבר לפני 2000 שנה החשמונאים הקימו שם יישוב. צריך לבתר את הרצועה ולשלוט על פילדלפי".

האזינו



0 תגובות